Ogłoszenie numer: 9549391, z dnia 2025-03-15
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat,
- Zapewnienie wsparcia technicznego,
- Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
- Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwsza i druga linia wsparcia,
- Realizacja połączeń wychodzących w celach administracyjnych, np. zbieranie opinii.
Wymagania
- Skoncentrowanie na jakości obsługi klienta,
- Biegła znajomość duńskiego (C1) oraz angielskiego (B2),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- Wiedza techniczna i administracyjna,
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
- Gotowość do sprzedaży dodatkowej,
- Dostępność do pracy 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5 godzinne.
Mile widziane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Oferujemy
- Równe szanse dla wszystkich,
- Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy,
- Inwestycje w rozwój zawodowy,
- Wydarzenia integracyjne,
- Wsparcie lidera zespołu,
- Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Umowę o pracę lub zlecenie.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim
Concentrix /
Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy....
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...