Ogłoszenie numer: 10089526, z dnia 2025-07-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży.
  • Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online.
  • Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z planami podróży.
  • Komunikowanie się z pasażerami w celu szybkiego rozwiązania problemu.
  • Budowanie relacji, tworzenie pozytywnych wspomnień.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka duńskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie i umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach.
  • Skuteczna i jasna komunikacja.
  • Organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami.

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny: transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
  • Pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej. Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Działanie w sytuacjach...

Customer Advisor with Danish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Customer Advisor with Swedish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Customer Advisor with Norwegian

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...