Ogłoszenie numer: 10089526, z dnia 2025-07-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży.
- Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online.
- Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z planami podróży.
- Komunikowanie się z pasażerami w celu szybkiego rozwiązania problemu.
- Budowanie relacji, tworzenie pozytywnych wspomnień.
Wymagania
- Biegła znajomość języka duńskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie i umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach.
- Skuteczna i jasna komunikacja.
- Organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami.
Oferujemy
- Pakiet relokacyjny: transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
- Pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim
Klient portalu Praca.pl /
Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej. Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Działanie w sytuacjach...
Customer Advisor with Danish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Customer Advisor with Norwegian
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...