Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat oraz media społecznościowe
  • Rozwiązywanie reklamacji i problemów technicznych
  • Poradnictwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie (C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
Oferujemy:
  • Opiekę medyczną i benefity sportowe
  • Dostęp do szkoleń, kursów i platform e-learningowych
  • Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring
  • Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
  • Udział w wydarzeniach firmowych i integracjach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...