- Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat oraz media społecznościowe
- Rozwiązywanie reklamacji i problemów technicznych
- Poradnictwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy
- Płynna znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie (C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- Dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
- Opiekę medyczną i benefity sportowe
- Dostęp do szkoleń, kursów i platform e-learningowych
- Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring
- Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
- Udział w wydarzeniach firmowych i integracjach
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...