Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Chrzanów
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych na czeskim rynku;
  • Odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów za pomocą telefonu i e-mail w języku czeskim;
  • Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami;
  • Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
  • Biegłej znajomości języka czeskiego w mowie i piśmie;
  • Doświadczenia w obsłudze klienta lub w pracy w call center (mile widziane).
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Opiekę medyczną;
  • Dofinansowanie do karty Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Health Solution Advisor with Italian & English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / świętokrzyskie,

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / opolskie,

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / małopolskie,

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...