CREATON Polska sp. z o.o to lider krajowego rynku ceramicznych pokryć dachowych. Na sukces naszej firmy pracuje w Polsce łącznie około 300 pracowników. W naszych trzech zakładach produkcyjnych: w Olkuszu, w Chojnicach i w Widziszewie, tworzymy najwyższej jakości dachówki ceramiczne i cementowe wraz z oryginalnymi akcesoriami i elementami montażowymi. Pracujemy z najnowszymi technologiami cały czas doskonaląc nasze produkty po to, by dostarczać naszym odbiorcom wyjątkową jakość dopasowaną do indywidualnych potrzeb. 20 lat historii naszej spółki w Polsce nauczyło nas, że siłą firmy są jej pracownicy. Wzajemnie się wspieramy, inspirujemy, inwestujemy we wspólne pomysły. Dążymy do rozwoju podejmując kolejne wyzwania. Liczą się dla nas ludzie i pasja towarzysząca im w codziennej pracy. Doceniamy wszystkie umiejętności i talenty. To dzięki temu produkty marki CREATON są tak wyjątkowe.
- Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja
- Wsparcie doradców handlowo-technicznych
- Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
- Doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta (preferowane)
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność, zaangażowanie i rzetelność przy realizacji powierzonych zadań
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Pracę w doświadczonym zespole
- Pakiet socjalny, w tym: bezpłatną opiekę medyczną Lux Med i dofinansowanie do karty Multisport
Podobne oferty pracy
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix /
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix /
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...
Customer Service Specialist - Automotive Superhero
Concentrix /
What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing escapes your attention - details matter, You...
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Concentrix /
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht -...