Ogłoszenie numer: 9513583, z dnia 2025-03-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / słowackim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta.
- Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie.
- Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości.
- Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
- Realizacja celów jakościowych dotyczących rozmów i satysfakcji klientów.
Wymagania
- Znajomość języka czeskiego i słowackiego na poziomie biegłym oraz dobry angielski (B1).
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność obsługi MS Office oraz zaawansowane umiejętności komputerowe.
- Motywację i entuzjazm do pracy, nieobawianie się wyzwań.
Oferujemy
- Elastyczność w wyborze rodzaju umowy (umowa freelance lub umowa o pracę).
- Wynagrodzenie podstawowe plus miesięczne bonusy.
- Możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce.
- Wsparcie finansowe na okulary oraz urlopy, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje.
- Prywatna opieka zdrowotna Medicover.
- Karta Multisport.
- Szkolenia i współpraca międzynarodowa dla rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...