Ogłoszenie numer: 10193549, z dnia 2025-09-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.
Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.
Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.
Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
Wymagania
Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.
Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).
Możliwość relokacji do Katowic.
Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.
Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Podobne oferty pracy
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Concentrix /
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem German speakera - poziom B2+/C1 Eksperta...