Ogłoszenie numer: 9865318, z dnia 2025-05-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim i angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
- Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
- Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego (poziom native) i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane, mile widziane w środowisku technologicznym
- Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Samodzielność i dobra organizacja pracy zdalnej
- Techniczne podejście do rozwiązywania problemów
- Skrupulatność i dbałość o szczegóły
Oferujemy
- Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
- Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
- Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
- Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
- Prywatna opieka zdrowotna Medicover
- Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
- Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Advisor with Korean
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...