Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
  • Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
Wymagania:
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
  • Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Health Solution Advisor with German & English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...

2025-01-21