- zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair
- udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail
- udzielanie informacji ogólnych
- wspieranie pasażerów mających trudności w podróży
- udzielanie informacji w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów, lotem i wszystkim, co może się wydarzyć podczas podróży
- rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów
- rozpatrywanie skarg i zażaleń
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi
- wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- zaangażowania i motywacji do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- dyspozycyjność do pracy z biura w Katowicach
- atrakcyjne wynagrodzenie
- umowa zlecenie
- elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 - sam decydujesz kiedy i ile godzin chcesz pracować!
- nowoczesne miejsce pracy w sercu Katowic
- imprezy integracyjne
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Concentrix /
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i...
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
Global Assistance Polska Sp. z o.o /
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim Wymagania: Komunikatywna znajomość angielskiego...
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
ManpowerGroup /
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowywanie raportów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Concentrix /
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...