Ogłoszenie numer: 10169390, z dnia 2025-08-28

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki.
  • Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych.
  • Stosowanie technik sprzedażowych oraz przedstawianie dodatkowych korzyści klientom.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (C2) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2–C1).
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera.
  • Motywacja do rozwoju zawodowego.
  • Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.

Oferujemy

  • Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
  • Programy promujące zdrowy tryb życia oraz wsparcie psychologiczne.
  • Dostęp do platform szkoleniowych i szerokich możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer service specialist in the automotive industry with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...

2025-09-01

Konsultant ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych....

2025-09-01

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

2025-08-31