Ogłoszenie numer: 10169390, z dnia 2025-08-28
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Obsługa klientów i zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki.
- Realizacja celów związanych z satysfakcją klienta wyznaczonych przez przełożonych.
- Stosowanie technik sprzedażowych oraz przedstawianie dodatkowych korzyści klientom.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C2) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2–C1).
- Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku.
- Dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi komputera.
- Motywacja do rozwoju zawodowego.
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
Oferujemy
- Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna).
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów.
- Prezenty świąteczne dla dzieci pracowników.
- Programy promujące zdrowy tryb życia oraz wsparcie psychologiczne.
- Dostęp do platform szkoleniowych i szerokich możliwości rozwoju.
Podobne oferty pracy
Customer service specialist in the automotive industry with German
Concentrix /
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych....
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...