- Obsługa klientów przez telefon, e-mail i czat w językach polskim oraz angielskim; rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń; identyfikacja potrzeb klienta, zapewnienie wsparcia.
- Płynność w języku polskim, komunikatywny angielski; biegłość w obsłudze MS Office i Windows; umiejętności interpersonalne, zaangażowanie.
- Elastyczne godziny pracy; szkolenie wdrożeniowe; możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Multi Parts Poland sp. z o.o. /
Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Concentrix /
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....
Specjalista Obsługi Klienta
GRUPA PZU /
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...