Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Nr Ref.: 19607

Zadania:
  • Obsługa posprzedażowa klientów B2B
  • Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
  • Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień
  • Przygotowywanie raportów
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i jęz. angielskiego – warunek konieczny
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel
  • Mile widziana znajomość systemów ERP
Oferta:
  • Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • Umowa o pracę tymczasową z realną możliwością zatrudnienia bezpośrednio u klienta
  • Pakiet szkoleń wdrażających
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy MyBenefit i programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji 

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

Podobne oferty pracy

Customer Support Specialist

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w...

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Concentrix / pomorskie,

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...