
- Obsługa posprzedażowa klientów B2B
- Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień
- Przygotowywanie raportów
- Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i jęz. angielskiego – warunek konieczny
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Mile widziana znajomość systemów ERP
- Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
- Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- Umowa o pracę tymczasową z realną możliwością zatrudnienia bezpośrednio u klienta
- Pakiet szkoleń wdrażających
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o zasięgu globalnym i ugruntowanej pozycji na rynku
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy MyBenefit i programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w...
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...