Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat.
  • Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji.
  • Rozwiązywanie problemów klientów.
  • Efektywne zarządzanie reklamacjami.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (poziom B2).
  • Chęć nauki i rozwoju – doświadczenie nie jest wymagane!
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Podstawowa obsługa komputera.
  • Możliwość pracy min. 120h miesięcznie z elastycznym grafikiem.
Pracodawca oferuje:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus bonusy.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Szeroki pakiet benefitów (np. Multisport, zniżki).
  • Płatne szkolenie wstępne.
  • Pracę w przyjaznym zespole z priorytetem na rozwój.
  • Różnorodne eventy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2) Dyspozycyjność do pracy w...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...