Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat.
- Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji.
- Rozwiązywanie problemów klientów.
- Efektywne zarządzanie reklamacjami.
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (poziom B2).
- Chęć nauki i rozwoju – doświadczenie nie jest wymagane!
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Podstawowa obsługa komputera.
- Możliwość pracy min. 120h miesięcznie z elastycznym grafikiem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus bonusy.
- Elastyczne godziny pracy.
- Szeroki pakiet benefitów (np. Multisport, zniżki).
- Płatne szkolenie wstępne.
- Pracę w przyjaznym zespole z priorytetem na rozwój.
- Różnorodne eventy integracyjne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim
Praca.pl /
Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra...
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2) Dyspozycyjność do pracy w...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...