Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. szwedzkim
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR.
  • Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów.
Requirements:
  • Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność szybkiego pisania.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w Szczecinie.
We offer:
  • Umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie miesięczne.
  • Pakiety szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa).
  • Programy rozwojowe oraz liczne inicjatywy integrujące.
  • Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Support with Danish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Customer Support with Norwegian

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Specjalista wsparcia klienta z językiem holenderskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Obsługa zapytań klientów poprzez email, skoncentrowana na rynku holenderskim. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu narzędzi wewnętrznych i przeglądanie wcześniejszych interakcji. Przetwarzanie zwrotów i skarg związanych z RODO....