- Odpowiadanie na zapytania klientów za pomocą e-mail, rozwiązywanie problemów, przetwarzanie zwrotów i reklamacji związanych z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnego poziomu obsługi przy użyciu wielu systemów.
- Biegłość w języku szwedzkim i angielskim (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne oraz umiejętność szybkiego pisania.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w Szczecinie.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie miesięczne.
- Pakiety szkoleń i benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta sportowa).
- Programy rozwojowe oraz liczne inicjatywy integrujące.
- Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
Podobne oferty pracy
Customer Support with Danish
Concentrix /
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Customer Support with Norwegian
Concentrix /
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Specjalista wsparcia klienta z językiem holenderskim
Concentrix /
Obsługa zapytań klientów poprzez email, skoncentrowana na rynku holenderskim. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu narzędzi wewnętrznych i przeglądanie wcześniejszych interakcji. Przetwarzanie zwrotów i skarg związanych z RODO....