- jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu
- będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń
- bierzesz udział w całym procesie realizacji usługi serwisu: rejestracja zgłoszenia, kontakt i współpraca z naszym działem serwisu, informowanie klienta o postępach i realizacji naprawy
- rola ta jest niezwykle ważna w sytuacjach krytycznych, to dzięki sprawnej obsłudze klienta jesteśmy w stanie zagwarantować szybką i efektywną pomoc oraz bezpieczeństwo naszych pasażerów
- masz już doświadczenie w pracy z klientami, lub chcesz rozwijać się z dziale obsługi klienta
- znasz język serbski, chorwacki lub słoweński w stopniu bardzo dobrym
- znasz język polski oraz angielski na poziomie minimum komunikatywnym
- jesteś osobą samodzielną i umiesz współpracować w ramach zespołu
- umiesz radzić sobie w sytuacjach stresujących
- chcesz rozwijać swoją wiedzę dotyczącą narzędzi CRM (SAP, Salesforce)
Nasza oferta jest dla Ciebie!
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji
- Umowę o pracę
- Możliwość szkolenia i rozwijania kompetencji
- Dużą satysfakcję kiedy myślisz o swojej pracy i widzisz osoby, którym pomogłeś/łaś
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Concentrix /
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Foundever /
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik...
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
TTEC /
Zakres obowiązków: Kontakt z obecnymi klientami i oferowanie rozwiązań, które wspierają ich kampanie marketingowe Realizacja celów sprzedażowych oraz współpraca z zespołem w dążeniu do wspólnych wyników Rozwiązywanie problemów i proponowanie nowych...