Praca zdalna z terenu Polski
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz j. angielski na podstawowym poziomie (A2-B1);
- Wykazujesz się kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, potrafisz dobrze obsługiwać komputer;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać;
- Masz dostęp do internetu kablowego w domu (WiFi nie jest dozwolone).
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;
- Zdobędziesz doświadczenie pracując na międzynarodowym projekcie finansowym;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Pełne przygotowanie do pracy: zapewniamy kompleksowe szkolenie, które przygotuje Cię do pracy.
- Sprzęt do pracy zapewniony przez Foundever.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Nasz proces rekrutacji jest przejrzysty - od początku przedstawimy Ci wszystkie etapy rekrutacji i ich przebieg;
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów, to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
JUAN Sp. z o.o. /
Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych oraz korespondencja z klientami. Prowadzenie i obsługa procesów sprzedażowych. Analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie możliwości rozwoju współpracy. Tworzenie raportów, zestawień i analiz wspierających dział...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Client Support Specialist with French
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....
Konsultant z językiem niemieckim – obsługa klienta
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) Podstawowa...