Ogłoszenie numer: 9680302, z dnia 2025-04-11
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klienta i odpowiadanie na maile dotyczące sprzętu do pomiaru glukozy
- Udzielanie wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów użytkowników
- Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników satysfakcji klientów
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1)
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do rozwoju i chęć uczenia się
Oferujemy
- Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce (poniedziałek - piątek, 8-18)
- Zapewniony sprzęt do pracy oraz stabilne łącze internetowe z podłączeniem kablem ethernet
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, benefity dodatkowe (np. dofinansowanie do zakupu okularów, prezenty świąteczne dla dzieci, wczasy pod gruszą)
- Możliwość rozwoju zawodowego i udział w programach szkoleniowych
- Praca w przyjaznej atmosferze i w zgranym zespole
Podobne oferty pracy
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...
Customer Service Professional with Czech and English
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o. /
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...