Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Opis stanowiska:
- Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny,
- Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta,
- Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie,
- Aktualizacja danych w systemie CRM,
- Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego doświadczenia klienta.
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min. B2),
- Umiejętność sprawnego porozumiewania się – w mowie i piśmie,
- Dobra organizacja pracy i nastawienie na klienta,
- Znajomość pakietu MS Office (głównie Excel, Outlook),
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
- Stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie na start, później umowa o pracę,
- Premie kwartalne i program zniżek dla pracowników,
- Standardowe godziny pracy: 8:30 - 16:30 (piątek skrócony),
- Imprezy integracyjne i wyjazdy zespołowe,
- Szansa na rozwój i realne awanse.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Praca.pl /
Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...