Dołącz do nas w FoundEver!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;
- Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
- Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1): obsługa klientów banku na niemieckim rynku oraz weryfikacja danych osobowych w tym języku;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Możesz rozpocząć pracę w styczniu lub lutym 2025.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zarobienia bonusu;
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with German & English
Concentrix /
Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Foundever /
praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring...