Ogłoszenie numer: 9506155, z dnia 2025-02-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat.
- Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym.
- Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków.
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, zgodnie z wysokimi standardami naszej firmy.
Wymagania
- Płynna znajomość języka niemieckiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2 w obu językach).
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów.
- Chęci do nauki, pracy zespołowej i rozwoju w dziedzinie IT.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub na Help Desku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej w dynamicznie rozwijającej się branży IT Service Desk.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny, w tym prywatna opieka medyczna, programy rozwoju kariery, kursy językowe i więcej.
- Miesięczne szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie merytoryczne.
- Elastyczny system kafeteryjny, bonusy za wyniki i relokację, dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin oraz możliwość zdobycia certyfikatów językowych.
Podobne oferty pracy
Konsultant Obsługi Klienta z językiem angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych narzędzi. Zarządzanie kanałami komunikacji:...
Back-office Specialist with Greek or German
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd. /
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt...
Back-office Specialist with Flemish / Norwegian / Finnish / Danish
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd. /
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt...
Konsultant
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie /
rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w języku wietnamskim,...