Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny,
  • Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta,
  • Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie,
  • Aktualizacja danych w systemie CRM,
  • Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego doświadczenia klienta.
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość j. francuskiego (min. B2),
  • Umiejętność sprawnego porozumiewania się w mowie i piśmie,
  • Dobra organizacja pracy i nastawienie na klienta,
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Outlook),
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie na start, później umowa o pracę,
  • Premie kwartalne i program zniżek dla pracowników,
  • Standardowe godziny pracy: 8:30 - 16:30 (piątek skrócony),
  • Imprezy integracyjne i wyjazdy zespołowe,
  • Szansa na rozwój i realne awanse.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Customer Service Specialist with German and English

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska: Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i...