Ogłoszenie numer: 9613810, z dnia 2025-03-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń przychodzących w języku angielskim.
- Obsługa aplikacji.
- Rejestrowanie zgłoszeń klientów i budowanie z nimi właściwych relacji.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Pozytywne nastawienie do pracy.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Płatne szkolenia przygotowujące do pracy.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Podobne oferty pracy
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów kosztów Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami przy użyciu dedykowanych narzędzi Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon,...
Specjalista ds. Wynajmu
SIXT Rent a Car /
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....