Ogłoszenie numer: 9613810, z dnia 2025-03-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń przychodzących w języku angielskim.
  • Obsługa aplikacji.
  • Rejestrowanie zgłoszeń klientów i budowanie z nimi właściwych relacji.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń.
  • Wprowadzanie danych do systemu.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
  • Pozytywne nastawienie do pracy.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Płatne szkolenia przygotowujące do pracy.
  • Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Dorado.pl sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów kosztów Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami przy użyciu dedykowanych narzędzi Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon,...

Specjalista ds. Wynajmu

SIXT Rent a Car / pomorskie, Gdańsk, lotnisko

Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....