
Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
- Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę
- Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
- Przygotowywanie profesjonalnych wycen
- Rozwiązywanie skarg klientów i współpraca z działem księgowości w celu rozwiązania problemów z kredytem klienta i monitorowania przeterminowanych płatności
- Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami generowanymi przez firmę klienta i opracowywanie solidnego lejka sprzedaży
- Monitorowanie ceny i rabatów zapewniając zgodność z celami sprzedaży
- Wspieranie kierownika handlowego w zadaniach raportowania i w razie potrzeby przejmowanie odpowiedzialność za cotygodniowe raportowanie
- Uczestniczenie w lokalnych inicjatywach marketingowych
- Sporządzanie i zarządzanie dwujęzycznymi umowami między klientem a dystrybutorami
- Ulepszanie procesów i zgodność
- Wspieranie codziennego zarządzania biurem
- Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy
- Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny (lub równoważne doświadczenie)
- Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
- Biegła znajomość języka angielskiego, język niderlandzki mile widziany
- Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych jest zaletą
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacji telefonicznej
- Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
- Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i doświadczenie w systemach CRM jest dodatkowym atutem
- Gotowość do okazjonalnych podróży
- Umowa o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy w biurze i 2 dni w domu
Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty pracy
Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Concentrix /
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Planika Sp. z o. o. /
Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....