Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 18686

Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu. 

Zakres obowiązków
Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami:
  • Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę
  • Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień
  • Przygotowywanie profesjonalnych wycen
  • Rozwiązywanie skarg klientów i współpraca z działem księgowości w celu rozwiązania problemów z kredytem klienta i monitorowania przeterminowanych płatności
Zarządzanie sprzedażą i CRM:
  • Proaktywne zarządzanie potencjalnymi klientami generowanymi przez firmę klienta i opracowywanie solidnego lejka sprzedaży
  • Monitorowanie ceny i rabatów zapewniając zgodność z celami sprzedaży
  • Wspieranie kierownika handlowego w zadaniach raportowania i w razie potrzeby przejmowanie odpowiedzialność za cotygodniowe raportowanie
Marketing i rozwój biznesu:
  • Uczestniczenie w lokalnych inicjatywach marketingowych
  • Sporządzanie i zarządzanie dwujęzycznymi umowami między klientem a dystrybutorami 
  • Ulepszanie procesów i zgodność
  • Wspieranie codziennego zarządzania biurem 
  • Przestrzeganie polityki, zasad i wytycznych firmy 
Wymagania:
  • Dyplom licencjacki z inżynierii mechanicznej, zarządzania, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny (lub równoważne doświadczenie)
  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży, z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami prezentacji i negocjacji
  • Biegła znajomość języka angielskiego, język niderlandzki mile widziany 
  • Znajomość zagadnień technicznych i rynków przemysłowych lub dystrybucyjnych jest zaletą
  • Silne umiejętności interpersonalne i komunikacji telefonicznej
  • Proaktywność i zdolność do samodzielnej pracy przy minimalnym nadzorze
  • Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i doświadczenie w systemach CRM jest dodatkowym atutem
  • Gotowość do okazjonalnych podróży
Oferta:
  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy w biurze i 2 dni w domu

Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

Podobne oferty pracy

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek

Planika Sp. z o. o. / kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz

Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....