Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
  • Obsługa zamówień sklepu internetowego
  • Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami
  • Przygotowywanie towarów do wysyłki
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat w stabilnej firmie
  • Przyjazną atmosferę i możliwości rozwoju zawodowego
  • Szansę na podnoszenie kwalifikacji i zdobycie cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Podobne oferty pracy

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

Aon / małopolskie, Kraków

The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we...