- Obsługa zamówień sklepu internetowego
- Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami
- Przygotowywanie towarów do wysyłki
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Znajomość języka angielskiego
- Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)
- Umiejętność efektywnej pracy w zespole
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat w stabilnej firmie
- Przyjazną atmosferę i możliwości rozwoju zawodowego
- Szansę na podnoszenie kwalifikacji i zdobycie cennego doświadczenia
Podobne oferty pracy
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish
Aon /
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we...