- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat oraz email z profesjonalizmem,
- Dokumentowanie interakcji z klientem oraz rezolucji w systemie zarządzania relacjami z klientami (CRM),
- Współpraca z kolegami w celu poprawy całkowitego doświadczenia klienta,
- Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofertach i politykach, aby zapewnić dokładne informacje klientom,
- Rozwiązywanie problemów z zastosowaniem wiedzy o produkcie motoryzacyjnym i cyfrowym.
- Minimum rok doświadczenia w obszarze obsługi klienta, preferowane w sektorze motoryzacyjnym,
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, słowacki na poziomie minimum C1,
- Dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2,
- Zdolności do rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do szukania rozwiązań,
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną oraz ciągły rozwój osobisty.
- Pracę dla rozpoznawalnej marki w branży motoryzacyjnej,
- Możliwość pracy zdalnej z domu,
- Pakiet korzyści, w tym opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie,
- Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szkolenia wprowadzające i rozwijające umiejętności,
- Wsparcie lidera zespołu w każdym etapie współpracy.
Podobne oferty pracy
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen...
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...