Ogłoszenie numer: 9931018, z dnia 2025-06-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sektorze Medycznym
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Umawianie wizyt oraz wydawanie dokumentacji medycznej i recept.
- Dbanie o wysoką jakość obsługi pacjentów.
- Pobieranie opłat za świadczone usługi.
- Promocja i sprzedaż usług medycznych.
Wymagania
- Doświadczenie zawodowe (preferowane w obsłudze klienta lub sprzedaży).
- Umiejętność budowania relacji, empatia, organizacja i odpowiedzialność.
- Komunikatywność w języku angielskim lub niemieckim jako atut.
Oferujemy
- Umowę zlecenie na pełen etat.
- Elastyczny grafik pracy.
- Praca zmianowa, centrum otwarte: poniedziałek - sobota, niedziele i święta wolne.
- Premie kwartalne zależne od wyników.
- Prywatną opiekę medyczną.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...