Ogłoszenie numer: 9461578, z dnia 2025-02-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania,
  • utrzymywanie relacji z klientami,
  • przestrzeganie procedur,
  • dążenie do realizacji planów infolinii.

Wymagania

  • komunikatywna znajomość języka czeskiego,
  • znajomość obsługi komputera (skrzynka mailowa, chat).

Oferujemy

  • elastyczny grafik  (9-21, 7 dni w tygodniu),
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

LUX MED Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

Private Corporate Consulting Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...

Konsultant telefoniczny

Klient portalu Praca.pl / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Wsparcie techniczne. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów. Promowanie pozytywnego wizerunku...

Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie / pomorskie, Wejherowo

Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: -...