Ogłoszenie numer: 9461578, z dnia 2025-02-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania,
- utrzymywanie relacji z klientami,
- przestrzeganie procedur,
- dążenie do realizacji planów infolinii.
Wymagania
- komunikatywna znajomość języka czeskiego,
- znajomość obsługi komputera (skrzynka mailowa, chat).
Oferujemy
- elastyczny grafik (9-21, 7 dni w tygodniu),
- kartę multisport,
- umowę zlecenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- szkolenia.
Podobne oferty pracy
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
LUX MED Sp. z o.o. /
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. /
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...
Konsultant telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Wsparcie techniczne. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów. Promowanie pozytywnego wizerunku...
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie /
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach/ ofertach/ produktach, prowadzenie negocjacji z klientem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: -...