Ogłoszenie numer: 9744259, z dnia 2025-04-27
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
- Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami.
- Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów.
- Realizacja obsługi posprzedażowej.
- Zapewnienie wsparcia technicznego.
- Koordynowanie zadań między działami.
- Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
- Zarządzanie bazą danych klientów.
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Profesjonalna obsługa klientów.
Wymagania
- Umiejętność nawiązywania kontaktów.
- Samodzielność i organizacja pracy.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
- Znajomość MS Office.
- Preferowane doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność pracy pod presją.
- Dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Samodzielność w pracy.
- Doskonałe warunki pracy, w tym nowoczesne narzędzia i przyjazna atmosfera.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Arthrex Polska /
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i...
Agent wsparcia członków ze znajomością języka szwedzkiego
Klient portalu Praca.pl /
Rozdziel czas pomiędzy bezpośrednie wsparcie dla rolników a zadania administracyjne, takie jak zarządzanie CRM, aktualizacje danych i dokumentacja. Udzielaj wsparcia rolnikom i zespołom w Europie, wykorzystując umiejętności językowe do tworzenia relacji....
Pracownik Działu Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami:...
Customer Support with German
Concentrix /
Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests and leaving them smiling from ear to ear. Unleash your...