Ogłoszenie numer: 9744259, z dnia 2025-04-27

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami.
  • Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów.
  • Realizacja obsługi posprzedażowej.
  • Zapewnienie wsparcia technicznego.
  • Koordynowanie zadań między działami.
  • Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu.
  • Zarządzanie bazą danych klientów.
  • Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Profesjonalna obsługa klientów.

Wymagania

  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
  • Samodzielność i organizacja pracy.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność.
  • Znajomość MS Office.
  • Preferowane doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność pracy pod presją.
  • Dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
  • Elastyczne formy zatrudnienia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wewnętrzne szkolenia.
  • Samodzielność w pracy.
  • Doskonałe warunki pracy, w tym nowoczesne narzędzia i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Arthrex Polska / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą: Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki. Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i...

Agent wsparcia członków ze znajomością języka szwedzkiego

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Rozdziel czas pomiędzy bezpośrednie wsparcie dla rolników a zadania administracyjne, takie jak zarządzanie CRM, aktualizacje danych i dokumentacja. Udzielaj wsparcia rolnikom i zespołom w Europie, wykorzystując umiejętności językowe do tworzenia relacji....

Pracownik Działu Obsługi Klienta

widziszwszystko sp. z.o.o / lubuskie, Gorzów Wielkopolski

Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami:...

Customer Support with German

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Be the voice of our leading smart home security solutions in German, handling incoming calls and inquiries with style and grace. Build genuine connections with customers, registering their requests and leaving them smiling from ear to ear. Unleash your...

2025-04-25