- Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
- Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań.
- Współpraca zespołowa, mająca na celu podnoszenie jakości obsługi oraz szybkie rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
- Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Zdolność utrzymania profesjonalizmu, opanowanie w trudnych sytuacjach oraz skrupulatność.
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
- Kreatywne podejście do sytuacji wymagających niestandardowych rozwiązań.
- Pracę w pełni zdalną.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych.
- Wsparcie lidera zespołu i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Klient portalu Praca.pl /
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Concentrix /
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows....
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...