Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Gorzów Wielkopolski
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
  • Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań.
  • Współpraca zespołowa, mająca na celu podnoszenie jakości obsługi oraz szybkie rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Zdolność utrzymania profesjonalizmu, opanowanie w trudnych sytuacjach oraz skrupulatność.
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Kreatywne podejście do sytuacji wymagających niestandardowych rozwiązań.
Oferujemy:
  • Pracę w pełni zdalną.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych.
  • Wsparcie lidera zespołu i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Concentrix / lubelskie, Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows....

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / podkarpackie, Jasło

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...