- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
- Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
- Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
- Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami.
- Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM).
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
- Umowa zlecenie
- Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
- Imprezy integracyjne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
AURA HERBALS sp. z o.o. /
kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Customer service specialist in the automotive industry with English
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...