- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail,
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów.
- Silne umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku niemieckim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum poziom B2, do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
- Zdolność do zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów.
- Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami na wysokim poziomie, szczególnie w sektorze motoryzacyjnym.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie przemysłem motoryzacyjnym, z pasją do samochodów i nowoczesnej technologii.
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy)
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- W pełni opłacone szkolenia, aby zapewnić, że jesteś w pełni przygotowany do interakcji z klientami, z ciągłymi możliwościami nauki i rozwoju umiejętności.
- Wydarzenia integracyjne w celu wspierania współpracy w środowisku pracy.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta...
Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke
Concentrix /
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...
Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke
Concentrix /
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...