Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail,
  • Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
  • Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
  • Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
  • Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Silne umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku niemieckim.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum poziom B2, do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
  • Zdolność do zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów.
  • Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Opcjonalnie: 
  • Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami na wysokim poziomie, szczególnie w sektorze motoryzacyjnym.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Zainteresowanie przemysłem motoryzacyjnym, z pasją do samochodów i nowoczesnej technologii.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy)
  • Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
  • W pełni opłacone szkolenia, aby zapewnić, że jesteś w pełni przygotowany do interakcji z klientami, z ciągłymi możliwościami nauki i rozwoju umiejętności.
  • Wydarzenia integracyjne w celu wspierania współpracy w środowisku pracy.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Pracownik Helpdesk z językiem włoskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...

Customer Service Representative with Azeri

Concentrix / , Sofia

We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your typical day: As a...