- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail,
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów.
- Silne umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku niemieckim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum poziom B2, do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
- Zdolność do zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów.
- Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami na wysokim poziomie, szczególnie w sektorze motoryzacyjnym.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie przemysłem motoryzacyjnym, z pasją do samochodów i nowoczesnej technologii.
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy)
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- W pełni opłacone szkolenia, aby zapewnić, że jesteś w pełni przygotowany do interakcji z klientami, z ciągłymi możliwościami nauki i rozwoju umiejętności.
- Wydarzenia integracyjne w celu wspierania współpracy w środowisku pracy.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Podobne oferty pracy
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...
Customer Service Representative with Azeri
Concentrix /
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your typical day: As a...