- Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami w zespole, aby poprawić jakość obsługi klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach Grupy Volkswagen, aby zapewnić dokładne informacje.
- Podtrzymywanie entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Biegła znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Zdolność do radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami oraz umiejętność znajdowania rozwiązań.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne podejście do zadań.
- Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i adaptacją do nowych technologii oraz procesów w Grupie Volkswagen.
- Wsparcie Grupy Volkswagen, lidera w branży motoryzacyjnej.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści, w tym system benefitów (MyBenefit), prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
- Płatne szkolenia oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery w luksusowych doświadczeniach motoryzacyjnych z Grupą Volkswagen.
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w...
Customer technical support specialist with Chinese
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English –...
Customer technical support specialist with Spanish/Italian/French/Greek
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Spanish/ Italian/...
Customer technical support specialist with Swedish or Dutch
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish or Dutch....