- Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Rozwiązywanie problemów klientów, wykorzystując wiedzę z zakresu produktów motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Silne umiejętności komunikacyjne, fiński na poziomie co najmniej C1.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2.
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i nastawienie na rozwiązania.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i pasja do technologii Grupy Volkswagen.
- Pracę zdalną na rzecz uznanej marki w branży motoryzacyjnej.
- Pełne wsparcie i szkolenia przygotowujące do pracy, możliwości ciągłego rozwoju.
- Umowę o pracę na pełny etat z pakietem korzyści, w tym prywatną opieką zdrowotną i ubezpieczeniem na życie.
- Możliwość rozwoju kariery w luksusowym sektorze motoryzacyjnym.
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w...
Customer technical support specialist with Chinese
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Chinese. English –...
Customer technical support specialist with Spanish/Italian/French/Greek
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Spanish/ Italian/...
Customer technical support specialist with Swedish or Dutch
Concentrix /
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls and chats) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Strong communication skills, with a minimum C1 level in Swedish or Dutch....