- Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Rozwiązywanie problemów klientów, wykorzystując wiedzę z zakresu produktów motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Silne umiejętności komunikacyjne, fiński na poziomie co najmniej C1.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2.
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i nastawienie na rozwiązania.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i pasja do technologii Grupy Volkswagen.
- Pracę zdalną na rzecz uznanej marki w branży motoryzacyjnej.
- Pełne wsparcie i szkolenia przygotowujące do pracy, możliwości ciągłego rozwoju.
- Umowę o pracę na pełny etat z pakietem korzyści, w tym prywatną opieką zdrowotną i ubezpieczeniem na życie.
- Możliwość rozwoju kariery w luksusowym sektorze motoryzacyjnym.
Podobne oferty pracy
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...