- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, przez czat i e-mail, reprezentacja z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Utrzymywanie dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, ich rozstrzygnięć i działań następczych.
- Współpraca z kolegami w celu poprawy ogólnego doświadczenia klientów.
- Aktualizacja wiedzy na temat ofert, polityk i usług, aby zapewniać klientom dokładne informacje.
- Wykazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
- Minimum jeden rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Silne umiejętności komunikacyjne, min. poziom C1 w języku duńskim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. poziom B2.
- Zdolność do zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Silne umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów, kreatywność i orientacja na rozwiązania.
- Pasja do ciągłej nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Pracę w znanym przedsiębiorstwie w branży motoryzacyjnej, słynącym z jakości i innowacji.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści, w tym system benefitów, prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
- Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
- W pełni opłacone szkolenia z ciągłymi możliwościami rozwoju kompetencji.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Podobne oferty pracy
Customer service specialist in the automotive industry with Slovak
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...
Тревел консультант с знанием русского языка
Concentrix /
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...