Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
  • Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami.
  • Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Oferujemy:
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
  • Umowa zlecenie
  • Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
  • Imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Support Specialist

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...

Doradca Klienta w Branży Zdrowotnej (z językiem niemieckim i angielskim)

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Udzielanie porad w dziedzinie zdrowia dla znanych marek. Zapewnianie efektywnej komunikacji jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów. Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami. Rozwiązywanie problemów i dbanie o wizerunek firmy. Nauka strategii...

Customer Service Specialist with Czech

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each...

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. / mazowieckie, Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z...