Ogłoszenie numer: 9551008, z dnia 2025-03-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów
- Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych
Wymagania
- Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz komunikatywna znajomość angielskiego (A2-B1)
- Wysoka kultura osobista, empatia i dbałość o szczegóły
- Motywacja do podejmowania nowych wyzwań oraz rozwoju zawodowego
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów poniżej 26 roku życia)
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (zmiany 8-godzinne)
- Atrakcyjne benefity: pakiet socjalny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do wczasów, zakupu okularów oraz dodatkowe bonusy świąteczne
- Dostęp do platform szkoleniowych i programów promujących zdrowy tryb życia
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim
Concentrix /
Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego (min. C1) Dyspozycyjność do pracy w biurze w...
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz...