- Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych
- Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania
- Zarządzanie limitami karty oraz aktualizacja danych kontaktowych
- Obsługa reklamacji i inicjowanie zwrotów z tytułu gestów dobrej woli
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego (min. B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Elastyczność w działaniu i zdolność do dostosowywania się do zmieniających się tematów
- Umiejętność zachowania spokoju i empatii
- Gotowość do zaprezentowania zaświadczenia o niekaralności
- Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy i elastyczny grafik
- Szkolenie wstępne i możliwość pracy zdalnej
- Programy dbające o dobre samopoczucie, e-learning oraz bonusy za polecenie znajomych
- Możliwość uczestnictwa w kursach językowych
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A. /
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...
Doradca Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A. /
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty...
Doradca Klienta
Bank Pocztowy S.A. /
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...
Doradca Klienta
Bank Pocztowy S.A. /
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów...