Ogłoszenie numer: 9643261, z dnia 2025-03-31

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych – pomóż w dokonaniu właściwego wyboru i doradź w kwestiach technicznych.
  • Obsługa posprzedażowa – bądź głosem spokoju, odbieraj telefony, odpowiadaj na czaty i rozwiązuj problemy na bieżąco.
  • Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami – Twoje działania sprawią, że klienci będą wracać po kolejne zakupy.
  • Tworzenie klarownych raportów – raporty jak perfekcyjna pocztówka – zawsze gotowe i łatwe do zrozumienia.

Wymagania

  • Biegła znajomość słowackiego (C1) oraz angielskiego (B2),
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • Pozytywna energia, zdolności komunikacyjne i chęć rozwiązywania problemów,
  • Praca stacjonarna w biurze w Lublinie.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie, które rośnie szybciej niż szlak na Łomnicę,
  • Pełne szkolenie w języku angielskim,
  • Umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
  • Możliwości rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

PKO Bank Polski / mazowieckie, Warszawa, Chmielna 89

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe

Pomysłowi Księgowi / mazowieckie, Warszawa, Śródmieście

W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć...

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / łódzkie, Łódź

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru,...

Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)

Kone Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się...