Ogłoszenie numer: 9643261, z dnia 2025-03-31
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych – pomóż w dokonaniu właściwego wyboru i doradź w kwestiach technicznych.
- Obsługa posprzedażowa – bądź głosem spokoju, odbieraj telefony, odpowiadaj na czaty i rozwiązuj problemy na bieżąco.
- Rozwój i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami – Twoje działania sprawią, że klienci będą wracać po kolejne zakupy.
- Tworzenie klarownych raportów – raporty jak perfekcyjna pocztówka – zawsze gotowe i łatwe do zrozumienia.
Wymagania
- Biegła znajomość słowackiego (C1) oraz angielskiego (B2),
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
- Pozytywna energia, zdolności komunikacyjne i chęć rozwiązywania problemów,
- Praca stacjonarna w biurze w Lublinie.
Oferujemy
- Wynagrodzenie, które rośnie szybciej niż szlak na Łomnicę,
- Pełne szkolenie w języku angielskim,
- Umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
- Możliwości rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty pracy
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
PKO Bank Polski /
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe
Pomysłowi Księgowi /
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)
Kone Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się...