- Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Raportowanie działań w systemach.
- Język włoski C1, angielski B2.
- Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów).
- Obsługa MS Office i Windows.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Pakiet socjalny (MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie).
- Szkolenia i możliwość rozwoju.
- Praca w międzynarodowym zespole.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Klient portalu Praca.pl /
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi Biegła...