Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny
Twoje codzienne zadania:
  • Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon
  • Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń
  • Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa)
  • Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów
  • Przygotowywanie raportów dla wewnętrznych działów
Wymagania:
  • Pogodne nastawienie i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność działania pod presją czasu i organizowania własnej pracy
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Zainteresowanie motoryzacją będzie atutem
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub kontrakt B2B)
  • Wynagrodzenie zależne od zaangażowania i efektów
  • Możliwości rozwoju zawodowego i udział w projektach
  • Benefity do wyboru (pakiet sportowy, dofinansowanie posiłków, rabaty pracownicze i inne)
  • Szkolenia, konkursy, eventy firmowe i komfortowe warunki pracy
Prosimy o dopisanie na CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.

Podobne oferty pracy

Pracownik ds. obsługi klienta

,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz / podkarpackie, Łańcut

obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center, obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...

Customer Service Professional with Czech and English

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / śląskie, Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...