Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon
- Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń
- Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa)
- Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów
- Przygotowywanie raportów dla wewnętrznych działów
- Pogodne nastawienie i wysoka kultura osobista
- Umiejętność działania pod presją czasu i organizowania własnej pracy
- Znajomość pakietu MS Office
- Prawo jazdy kat. B
- Zainteresowanie motoryzacją będzie atutem
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub kontrakt B2B)
- Wynagrodzenie zależne od zaangażowania i efektów
- Możliwości rozwoju zawodowego i udział w projektach
- Benefity do wyboru (pakiet sportowy, dofinansowanie posiłków, rabaty pracownicze i inne)
- Szkolenia, konkursy, eventy firmowe i komfortowe warunki pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. obsługi klienta
,,WOJMAN" -Centrum Ubezpieczeniowo-Finansowe Wojciech Rzymyszkiewicz /
obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: staż pracy mile widziany w branży ubezpieczeniowej lub call center, obsluga komputera- EXCEL,PDF,WORD
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Location: Remote work from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and...
Customer Service Professional with Czech and English
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...