(ORKE Customer Success Specialist)
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
Miejsce pracy: Warszawa
- Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
- Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę zlecenie i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
- Przyjazną kulturę organizacyjną
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta w Branży Zdrowotnej (z językiem niemieckim i angielskim)
Concentrix /
Udzielanie porad w dziedzinie zdrowia dla znanych marek. Zapewnianie efektywnej komunikacji jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów. Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami. Rozwiązywanie problemów i dbanie o wizerunek firmy. Nauka strategii...
Customer Service Specialist with Czech
Foundever /
Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction; Use tools such as Salesforce to record and track each...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Foundever /
Gdańsk praca hybrydowa (1 dzień z biura) Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów...
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote from Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do...