Ogłoszenie numer: 9550741, z dnia 2025-03-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Norweskojęzycznego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Pomoc klientom poprzez telefon, e-mail oraz czat;
  • Wsparcie techniczne oraz administracyjne, m.in. zbieranie opinii, przypomnienia o płatnościach;
  • Obsługa reklamacji oraz zapytań dotyczących umów i rozliczeń;
  • Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych na pierwszej i drugiej linii wsparcia.

Wymagania

  • Doskonała znajomość języka norweskiego (C1) i dobra angielskiego (B2);
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta;
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz techniczne;
  • Gotowość do pracy zmianowej oraz sprzedaży dodatkowej.

Mile widziane:

  • Doświadczenie z systemem CRM.

Oferujemy

  • Równouprawnienie i międzynarodowe środowisko pracy;
  • Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring;
  • Team-building i wsparcie lidera zespołu;
  • Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatną opiekę medyczną;
  • Umowę o pracę lub zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile). Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+). Otwartość, doskonałe umiejętności...

Doradca klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie...

Technical Supporter with Dutch - Networking

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Technical Supporter with French - Networking

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...