Ogłoszenie numer: 9930376, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów niemieckojęzycznych przez e-mail i minimalną liczbę rozmów telefonicznych.
- Analiza i rozwiązywanie problemów używając wewnętrznych narzędzi.
- Obsługa zwrotów i reklamacji.
- Profesjonalne i empatyczne podejście do klienta.
Wymagania
- Biegłość w niemieckim i angielskim (C1).
- Umiejętności komunikacyjne, analityczne i rozwiązywania problemów.
- Wysoka umiejętność obsługi komputera.
Oferujemy
- Umowę o pracę i szkolenia.
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, bonusy, dostęp do edukacji.
- Możliwości rozwoju i awansu.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym biurze.
Podobne oferty pracy
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Concentrix /
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...