Ogłoszenie numer: 9930376, z dnia 2025-06-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów niemieckojęzycznych przez e-mail i minimalną liczbę rozmów telefonicznych.
  • Analiza i rozwiązywanie problemów używając wewnętrznych narzędzi.
  • Obsługa zwrotów i reklamacji.
  • Profesjonalne i empatyczne podejście do klienta.

Wymagania

  • Biegłość w niemieckim i angielskim (C1).
  • Umiejętności komunikacyjne, analityczne i rozwiązywania problemów.
  • Wysoka umiejętność obsługi komputera.

Oferujemy

  • Umowę o pracę i szkolenia.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, bonusy, dostęp do edukacji.
  • Możliwości rozwoju i awansu.
  • Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...

Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...