- Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające, poznając produkty i metody pracy.
- Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
- Proaktywne identyfikowanie i eliminowanie błędów.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
- Chęć pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin
- Wynagrodzenie 7500 zł + bonusy do 2000 zł.
- Elastyczne godziny pracy (pon.-sob., 7:30 – 20:00), praca przez 5 dni w tygodniu.
- Świadczenia: umowa o pracę, pakiet medyczny, dni wolne w niemieckie święta narodowe.
- Dodatki: Multisport, bony (np. kina, restauracje), programy rozwojowe i możliwości awansu.
- Praca w dynamicznym zespole z dodatkowymi opcjami integracji i rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Armatis Polska /
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania:...