Ogłoszenie numer: 9511258, z dnia 2025-03-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Logistyka Międzynarodowa

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami (transport lądowy),
  • Obsługa zamówień od wniosku do realizacji,
  • Kontrola jakości usług, raportowanie KPI, analiza wyników,
  • Monitorowanie kursów walut i cen paliwa, rewizja taryf,
  • Kalkulacje kosztów i przygotowanie dokumentacji dla klientów,
  • Regularne raportowanie do kierownictwa.

Wymagania

  • Min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta w logistyce,
  • Znajomość języka ukraińskiego (biegły) i angielskiego (średniozaawansowany),
  • Umiejętność planowania, analizy i pracy pod presją,
  • Doświadczenie w negocjacjach i budowaniu relacji,
  • Samodzielność, skuteczna organizacja pracy.

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym, dynamicznie rozwijającym się środowisku,
  • Szkolenia, warsztaty i realne możliwości awansu,
  • Stabilne zatrudnienie i pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, telefon służbowy),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Delta Controls Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Polskie Koleje Państwowe S.A. / śląskie, Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Customer Service Specialist with Slovenian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...