Ogłoszenie numer: 9511258, z dnia 2025-03-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Logistyka Międzynarodowa
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami (transport lądowy),
- Obsługa zamówień od wniosku do realizacji,
- Kontrola jakości usług, raportowanie KPI, analiza wyników,
- Monitorowanie kursów walut i cen paliwa, rewizja taryf,
- Kalkulacje kosztów i przygotowanie dokumentacji dla klientów,
- Regularne raportowanie do kierownictwa.
Wymagania
- Min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta w logistyce,
- Znajomość języka ukraińskiego (biegły) i angielskiego (średniozaawansowany),
- Umiejętność planowania, analizy i pracy pod presją,
- Doświadczenie w negocjacjach i budowaniu relacji,
- Samodzielność, skuteczna organizacja pracy.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym, dynamicznie rozwijającym się środowisku,
- Szkolenia, warsztaty i realne możliwości awansu,
- Stabilne zatrudnienie i pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, telefon służbowy),
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...