Vetlab, wiodące laboratorium weterynaryjne, poszukuje kandydatów na stanowisko
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania!
- Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając na ich pytania. Twoja empatia i profesjonalizm będą kluczowe!
- Misja z sercem: Twoja praca będzie miała bezpośredni wpływ na zdrowie i dobrostan zwierząt. Każdy dzień przynosi nowe wyzwania i satysfakcję.
- Zespół pełen pasji: Dołączysz do grupy profesjonalistów, którzy wspierają się nawzajem i dzielą swoją wiedzą. W Vetlab tworzymy atmosferę współpracy i wzajemnego szacunku.
- Przyjazna atmosfera: Praca w Vetlab to nie tylko obowiązki, ale także liczne inicjatywy integracyjne i przyjazne środowisko pracy.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
- Zamiłowania do pracy z klientem, oraz łatwość w nawiązywaniu relacji.
- Umiejętności pracy w zespole i pozytywnego nastawienia.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w branży około medycznej lub weterynaryjnej.
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
- Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym (tryb nocny) oraz 1/2 soboty w miesiącu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym z silną pozycją na rynku polskim i wizją bycia liderem na rynku europejskim.
- Możliwość pracy w zespole ludzi, których łączy troska o zdrowie zwierząt.
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie we wdrożeniu.
- Benefity? Mamy to! Dostęp do platformy kafeteryjnej z możliwością wyboru (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, vouchery zakupowe), a do tego dodatek świąteczny i urlopowy.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...